LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27701 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

7. April 2013 | Članki in nasveti

Ali skrbiš za svoja stopala?

Pred nami so topli meseci in skoraj vsi že pospešeno skrbimo za svoje telo, da bomo tekom poletnih mesecev izgledali kar se da fit. Ampak ali skrbite tudi za svoja stopala?

Vaša stopala nosijo težo celotnega telesa, zato lahko težave s stopali zelo hitro vodijo tudi do nelagodja in posledično vplivajo na način vaše hoje ter tudi na samo držo našega telesa. V končni meri lahko težave stopal vplivajo na bolečine v kolenih, medenici in v hrbtenici. Dobra novica za vse nas je, da lahko s primerno nego stopal preprečimo večino naštetih težav. Investiranje nekaj dodatnega časa in dodatna skrb glede nege stopal, lahko prepreči, da se težave s stopali kadarkoli sploh pojavijo.

Z upoštevanjem sledečih nasvetov, si lahko prihranite marsikatere težave, ki izvirajo iz vaših stopal:

1.) Redno preglejujte svoja stopala in bodite pozorni na spremembe v barvi ali teksturi kože in nohtov.

2.) Vzdržujte redno higieno stopal, vključno z umivanjem in sušenjem nog, tudi med prsti.

3.) Redno vlažite kožo stopal

Še posebej suh zrak je zelo nevaren za hitro izgubljanje vlage v koži stopal, kar lahko hitro vodi do pokanja kože in posledično do infekcij. Ravno zaradi tega je zelo primerno, da se izgubljena vlaga redno nadomešča z ustreznimi vlažilnimi kremami.

4.) Kupujte le čevlje primernih številk

Nikar ne mislite, da vam pristaja le ena številka čevlja, saj ta predvsem zavisi od proizvajalca obutve, zato bodite vedno pozorni pri izbiri velikosti obuvala. Vedno kupujte novo obutev pozno popoldan, ko so stopala že dovolj utrujena in tudi širša kot v zgodnjih urah. Vedno kupite le čevelj v katerem se počutite najbolje.

5.) Ne ignorirajte bolečine v stopalu

Simptomi, ki se stopnjujejo ali ne minejo po določenem času, morajo biti obvezno pregledani s strani ortopeda.

6.) Režite nohte na nogah le naravnost

Nikoli ne režite nohta zaokroženo, saj lahko to povzroči vraščen noht. Robove nohta le nežno po pilite s pilico.

7.) Rekreirajte se in stopala vam bodo hvaležna

Hoja je odličen način s katerim boste vzdrževali primerno telesno težo in ob enem predstavlja idealno sprostitev za vaša stopala. Bosa hoja bo še posebej poživila vaša stopala.

8.) Dnevno menjajte čevelj, ki ga nosite

Ker imajo tudi noge žleze znojnice, bo čevelj vsrkal vlago iz nog, zato je zelo pomembno, da se lahko čevelj vedno dobro posuši.

9.) Zaščitite stopala pred škodljivimi sončnimi žarki

Ne pozabite na svoja stopala, ko se bosi ali v sandalih sprehajate po plaži in tudi koži stopal privoščite ustrezno zaščito.

10.) Svojim stopalom privoščite le kvalitetno obutev

Ni toliko pomembna cena obutve kot je pomembna njena kvaliteta, zato vedno imejte v mislih, da lahko neprimerna obutev vpliva tudi na bolečine v kolenih, medenici in v hrbtenici.


Dodajte komentar