LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

6. Junij 2014 | Osebni trener svetuje

Enostavne vaje za čvrsto zadnjico

Odlične vaje za lepo oblikovano ter čvrsto zadnjico. Vaje izvajajte vsaj 4 krat tedensko.

IZPADNI KORAK: stojimo vzravnano s stopali v širini ramen. Nato naredimo daljši korak naprej, trup je vzravnan. Spustimo se toliko nizko dokler z zadnjim kolenom ne dosežemo tal in imamo sprednje koleno pod kotom 90 stopinj. Ko dosežemo ta položaj zadržimo 2-3 sekunde in se počasi vrnemo v prvoten položaj. Z vsako nogo naredimo vsaj 10 ponovitev.

POČEPI: Naredimo razkorak, pri čemer sta nogi v širini bokov. Z ravnim hrbtom se v kolenih spuščamo navzdol in stisnemo zadnjico. Koleni naj ne grejo čez prste na nogah. Vajo izvajajte 20 ponovitev po 3 serije.

LEŽEČI DVIG: Uležemo se na hrbet in pokrčimo kolena, roke so ob telesu. Zadnjico počasi dvigujemo proti stropu dokler jo močno ne stisnemo ter zadržimo 2- 3 sekunde. Nato spustimo. Glava je vseskozi na tleh. Ponovimo vsaj 10krat v treh serijah.

HOJA V HRIB ALI PO STOPNICAH: ta način vadbe je zelo učinkovit za oblikovanje zadnjice , poleg tega pa pokurimo tudi nekaj kalorij.

Pri vseh teh vajah je pomembna tudi kardio vadba za katero lahko poskrbimo v naravi. Dobra izbira je tek, kolesarjenje in rolanje.

Pridruži se nasvetom za aktivno in zdravo življenje na facebooku https://www.facebook.com/aktivniinzdravi?ref=hl.

Za individualno svetovanje pošlji sporočilo na personal.coach24@gmail.com.


Dodajte komentar