LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

5. April 2011 | Članki in nasveti, Hujšanje

Nove in stare diete

V modernih časih je vse več debelosti. Ta pa je pomeben dejavnik tveganja različnih bolezni. Ljudje so danes debeli zaradi manjše porabe energije. Življenje danes od nas zahteva hitre akcije: jesti hitro, delati veliko v krajšem času in več počitka. Zato so se pojavile navade udobja, ki se nagibajo k neaktivnosti, porabljanju velike količine kalorij v majhni količini hrane. To ni normalno!

Obstajajo patološki primeri, ki te pogoje izpolnjujejo (hipertiroidizem, diabetes mellitus), vendar pa si jih verjetno osebe, ki se odločijo za hujšanje verjetno ne želijo.

Naslednjem odstavku opisujemo primere dietnih shem , ki so se do zdaj razvile:

  • Atkinsova dieta: izločuje ogljikove hidrate, kot glavne krivce debelosti blamed for weight in dovoljuje neomejeno uživljanje proteinov in maščob. Prednost je hitra izguba telesne teže, vendar pa je več negativnih posledic kot na primer pomankanje vitaminov in hkrati grožnja za pojav različnih bolezenskih stanj.
  • Shelton-ova dieta: Je ločevalna dieta, kjer lahko ješ samo ogljikove hidrate ali samo proteine . Prednost te diete je hitra izguba telesne teže z opaznim nebalansom.
  • Antoine-jev režim: Vsak dan isti tip hrane (ponedeljek samo meso, torek samo samo sadje, srede samo jajca, četrtek samo zelenjava in petek samo mleko, itd.) S to dieto izgubimo kilograme zelo hitro, vendar pa hkrati povzroči zelo velik nebalans in zato kilograme po dieti pridobimo še hitreje.
  • Dieta MAYO klinike v ZDA: hipokalorična dieta, kjer hitro izgubimo kilograme, vendar pa pride do pomankanja vitaminov, utrujenosti in stresa, ki se ga težko znebimo.
  • Dieta Victoria Principal (ZDA): majhna poraba proteinov , ki se kaže v zmanjšani mišični masi, kilograme pa po dieti pridobimo hitro nazaj.
  • Shema Scarsdale (USA): ki jih je pripravil kardiolog. Dieta je hipolipidna, kombinacija enake vrste hrane za vsak obrok 15 dni. Alkohol, mleko in sadni sokovi so prepovedani. Ni nevarna, vendar pa je telo spravi iz ravnotežja, hkrati pa lahko v daljšem času tudi povzroči primankljaj.
  • Dieta of Howard Hay: je osnovana na ogljikovih hidratih.
  • Shema Susan Powter: Zmanjša vnos proteinov in maščob in spodbuja vnos ogljikovih hidratov (kar je ravno nasprotje Atkinsove diete). Problem te diete je pomankanje vitaminov.
  • Zen dieta: 10 dni riža. Zelo težko jo je zdržati, hkrati pa ima veliko primankljajev.
  • Dieta Hollywood: Vnos sadja in kombinacij. Težkoje zdržati do konca.
  • Sulitzer-jeva dieta: 60 gramov proteinov na dan, 10 gramov masla in 50 gramov kruha. Brez drugih prepovedi. Pmembna je količina vnosa. Tas dieta ne povzroči nebalansa.

Ena misel na “Nove in stare diete”

1 komentar na Nove in stare diete

  • Alica pravi:

    Všeč mi je blog!!

    Komentirano dne 15. Marec 2012 ob 05:06

Dodajte komentar