LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

30. Oktober 2015 | Članki in nasveti, Hujšanje

Varno hujšanje

Ni vam potrebno stradati, če želite izgubiti telesno težo, oziroma če smo natančni, ne smete stradati takrat ko hujšate!

Preverite naše preizkušene in praktične nasvete, ki vam bodo na enostaven način pomagali, da hujšanje le ne bo mučenje kot večina ljudi misli.

  1. Postavite si majhne ampak oprijemljive cilje. Če bodo cilji preveliki, ne boste prišli nikamor, zato naj bo to proces, katerega se lotite korak za korakom.
  2. Razmišljajte praktično. Bodite praktični takrat ko se lotite hujšanja, saj ni hujšanje povezano z velikimi denarnimi vložki. Pojdite po stopnicah namesto, da uporabljate dvigalo, ali parkirajte avtomobil na oddaljenem delu parkirišča, namesto da ga parkirate tik pred vhodom.
  3. Namesto tradicionalnih treh obrokov dnevno jejte le takrat ko ste zares lačni, jejte to kar vam je dejansko všeč, ampak vseeno naj bo hrana zdrava.
  4. Izogibajte se uživanju kave po 16:30 uri, da boste dovolj utrujeni ko bo čas za spanje.
  5. Spite vsaj 7-8 ur dnevno, kar bo pospešilo vaš metabolizem.
  6. Izogibajte se čokolade, peciva, slanega krompirja, sladoleda ter kakršnekoli hitre prehrane.
  7. Nikoli ne stradajte, saj to ustavi vaš metabolizem, ki ima izredno velik vpliv na vaše hujšanje. Ravno tako lahko zaradi stradanja postanete utrujeni, zaradi česar boste le še bolj lačni in zaradi česar bo vaš shujševalni načrt postal popolnoma neuporaben.
  8. Izogibajte se pijač, ki vsebujejo veliko sladkorja (če vas zagrabi želja po sladkorju si lahko pomagate z izdelkom Garcinia Cambogia)
  9. Uživajte veliko sadja in zelenjave, še posebej če imate radi malice ali sladice.
  10. Poskušajte vedno uživati “dobre ogljikove hidrate”, ki imajo nizek glikemični indeks.
  11. Nikar ne pozabite na redno rekreacijo
  12. V kolikor še niste odločeni, si za vadbo izberite visoko intenzivnostni intervalni trening.
  13. Redno skrbite za zadosten vnos beljakovin v svoje telo.
  14. Poskusite delati kardio vadbo takoj zjutraj ko se zbudite, ko niste zaužili še nobene hrane.
  15. Zbujajte se ob normalnih urah (7:00 ali najkasneje 9:00)
  16. Uživajte zajtrk prav vsako jutro.
  17. Pijte dovolj vode in zmanjšajte količino zaužitih gaziranih pijač, še posebej tistih, ki vsebujejo veliko sladkorja.

Sedaj pa le pogumno in veliko sreče na poti zdravega načina življenja.


Dodajte komentar