LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

2. Marec 2014 | Recepti

Nizkokaloričen smoothie recept poln vlaknin in vitaminov

Prav nič ni nenavadno, da so smoothie recepti tako tako popularni. Saj so polni vitaminov, mineralov in ostalih hranljivih snovi, ki jih naše telo potrebuje.

Drug razlog za njihovo popularnost pa je seveda enostavna priprava, ki jo omogočajo smoothie maker aparati. Le ti so postali cenovno zelo dostopni in enostavni za uporabo ter vzdrževanje.

Tokrat imamo za vas recept za jagodni smoothie s chia semeni, poln vlaknin in vitaminov. Priprava vzame kakšno minuto dlje, kot ponavadi, a je še vedno zelo enostavna.

Potrebujemo:

  • 1skodelico jagod,
  • ½ banane,
  • žlico goji jagod,
  • žličko chia semen,
  • žlico kokosove moke,
  • kokosovo vodo ali vodo.

Najprej namočimo chia semena. To naredimo tako da v približno 1 dl vode stresemo 1 žličko chia semen za 10 minut. Med tem ko se namakajo pa pripravimo vse ostalo za ta slastni smoothie. Operemo jagode in jih narežemo na večje kose. Banano olupimo in pravtako narežemo. Dodamo goji jagode in kokosovo moko ter kokosovo vodo ali navadno vodo. Na koncu dodamo še namočena Chia semena in vse skupaj zmiksamo v smoothie aparatu. Nato vse skupaj vlijemo v kozarec, okrasimo in postrežemo.

Nasveti:
Okus lahko izboljšamo še z limoninim sokom. Tako bomo zaužili dodatno dozo vitamina C in smuti bo še bolj osvežujoč. Če vam je smoothie premalo sladek, lahko dodate žličko sirupa agave, medu ali recimo nekaj datljev.


Dodajte komentar