LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

17. Avgust 2012 | Članki in nasveti, Rekreacija

Kako trenirati: vadba za oprsje s pomočjo EasyCurves

Trenirajte vsak dan po 5 minut. ''Pri vsaki vaji se pripravimo v začetni položaj, si vzamemo 10 – 20 sekund za ogrevanje, nato pa s pravilnim dihanjem 'premagujemo' breme. Med vdihom raztegnemo in med izdihom vrnemo v začetni položaj. Priporočam, da med izvedbo vaje dihate, po možnosti čim več s trebušno prepono," svetuje osebni trener Matej.

Vsak trening vsebuje 5 vaj v enem zaporedju. Zaporedji vaj A in B si izmenično sledita vsak dan (glej tabelo).

Zaporedje vaj A

Vaja 1 - Naravnost navzgor & navzdol : Leva roka

Vadbeno napravo primemo z levo roko zgoraj in desno roko spodaj za oblazinjena ročaja, kot je prikazano na sliki (vaja 1,2). Stopala imamo trdno na tleh, trup imamo stabiliziran, hrbet vzravnan, pogled je naravnost naprej. Iz začetnega položaja do konca raztegnemo vadbeno napravo in stisnemo nazaj v začetni položaj. Vdihnemo, ko raztegnemo in izdihnemo, ko stisnemo. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 2 - Naravnost navzgor & navzdol : Desna roka

Je enaka vaji 1, le da zamenjaš položaj rok (desna roka zgoraj in leva roka spodaj). Naredite 20 ponovitev.

Vaja 3 - Roki iztegnjeni v višini prsi

V iztegnjenih rokah v višini prsi držite vadbeno napravo z dlanmi obrnjenimi navzgor, napravo raztegnemo do konca, nato stisnemo v začetni položaj. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 4 - Roki iztegnjeni nad čelo

V iztegnjenih rokah nad čelom držite vadbeno napravo z dlanmi obrnjenimi navzgor, napravo raztegnemo do konca, nato stisnemo v začetni položaj. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 5 - Roki iztegnjeni v višini bokov

V iztegnjenih rokah v višini bokov držite vadbeno napravo z dlanmi obrnjenimi navzgor, napravo raztegnemo do konca, nato stisnemo v začetni položaj. Naredite 20 ponovitev.

Zaporedje vaj B

Vaja 6 - Roki iztegnjeni pred telesom pod kotom 45°

Vadbeno napravo primemo z levo roko zgoraj in desno roko spodaj za oblazinjena ročaja pod kotom 45°, kot je prikazano na sliki (vaja 6). Stopala imamo trdno na tleh, trup imamo stabiliziran, hrbet vzravnan, pogled je naravnost naprej. Iz začetnega položaja do konca raztegnemo vadbeno napravo in stisnemo nazaj v začetni položaj. Vdihnemo, ko raztegnemo in izdihnemo, ko stisnemo. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 7 - Roki iztegnjeni pred telesom pod kotom 45°

Je enaka vaji 6, le da zamenjaš položaj rok (desna roka zgoraj in leva roka spodaj). Naredite 20 ponovitev.

Vaja 8 - Roki iztegnjeni pred telesom v komolcih pokrčene pod kotom 90°

Vadbeno napravo raztegnemo do konca, nato stisnemo v začetni položaj. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 9 - Na desni strani telesa pod kotom 45°

Vadbeno napravo primemo z levo roko zgoraj in desno roko spodaj za oblazinjena ročaja na desni strani telesa pod kotom 45°, kot je prikazano na sliki (vaja 9). Iz začetnega položaja do konca raztegnemo vadbeno napravo in stisnemo nazaj v začetni položaj. Vdihnemo, ko raztegnemo in izdihnemo, ko stisnemo. Naredite 20 ponovitev.

Vaja 10 - Na levi strani telesa pod kotom 45°

Je enaka vaji 9, le da vadimo na levi strani telesa in zamenjamo položaj rok (desna roka zgoraj in leva roka spodaj). Naredite 20 ponovitev.


2 misli na “Kako trenirati: vadba za oprsje s pomočjo EasyCurves”

2 komentaji na Kako trenirati: vadba za oprsje s pomočjo EasyCurves

  • MIshka
    MIshka pravi:

    sem poskusila.. in se že čuti, da je bolj čvrsto v zgornjem predelu. ;)

    Komentirano dne 3. Oktober 2012 ob 00:46

  • Aleks
    Aleks pravi:

    super je tole za pred televizijo. (:

    Komentirano dne 3. Oktober 2012 ob 17:13

Dodajte komentar