LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

29. September 2013 | Članki in nasveti

Kakšno je stanje tvojih stopal?

V primeru, da imate tudi vi težave s ploskimi stopali smo za vas pripravili nekaj napotkov, kako lahko že sami storite nekaj proti tej težavi.

V nasprotju s splošnim prepričanjem niso krive za težave s stopalnim lokom ne vezi in ne kite v samem stopalu. Razlog leži predvsem v tistih vezeh in kitah ki podpirajo gleženj in stopalo. Vsekakor je priporočljivo, da se v primeru težav s stopalnim lokom najprej posvetujete s svojim zdravnikom, saj se mogoče razlog za vaše težave in bolečine skriva kje drugje. A v primeru, da je vzrok za vaše težave že znan, obstaja nekaj preprostih nasvetov s katerimi si lahko pomagate tudi sami.

Reševanje ploskih stopal vključuje ortopedske čevlje in posebne vaje, ki rešujejo težave s ploskim stopalom. Ortopedska obutev preprečuje napredovanje težav, medtem ko vadba krepi mišice, kite in vezi.

1.) Vaje za ploska stopala

Takšna vadba je zelo enostavna a mora biti redna in konstantna. Krčite stopalo k sebi in spet stran od sebe, med tem je zaželjeno, da je uporabljenega nekaj več upora, da se mišice, kite in vezi bolj intenzivno krepijo.

2.) Z Vajo krčenja stopal proti sebi proti ploskim stopalom

Stopalo obrnite tako, da vaš palec na nogi gleda naravnost navzgor, med tem pa počasi rotirajte spodaj nogo. Med pravilnim izvajanjem te vaje morate poskušati stopalo noge obrniti proti drugi nogi. Priporočljivo je, da tekom te vaje sedite. Med izvajanjem teh vaj morate čutiti mišice v stopalnem loku.

3.) Z Vajo krčenja stopal stran od sebe proti ploskim stopalom

Stopalo obrnite tako, da vaš palec na nogi gleda naravnost navzgor, med tem pa počasi rotirajte spodaj nogo. Med pravilnim izvajanjem te vaje morate poskušati stopalo noge obrniti čim dlje stran od druge noge (ravno nasprotno kot pri prvi vaji). Med izvajanjem teh vaj morate čutiti mišice v stopalnem loku.

4.) Poskusite ortopedske vložke za stopalo

To so posebni vložki, ki jih vstavite v čevelj. Na začetku uporabe boste mogoče čutili bolečino a ta občutek je normalen, saj vaš stopalni lok ni v normalni legi. Lahko se tudi zgodi, da boste tekom uporabe teh vložkov dobili žulj v okolici stopalnega loka, zato je vsaj na začetku priporočljivo nositi dvojne nogavice.

5) Položite stopala pod rob kavča in se zleknite nazaj za pet minut

Veliko ljudi preveč hitro obupa, zato vam vsekakor priporočamo da vztrajate, saj ni tako enostavno povrniti stopalo v pravilno stanje. Bodite potrpežljivi, saj so rezultati vsekakor vredni vašega truda. Za več informacij se lahko pozanimate tudi pri ljudeh, ki imajo podobne težave in sigurno vam bodo dali kakšen zanimiv praktičen nasvet.

V vsakem primeru vam pred lastnim ukrepanjem priporočamo strokovno pomoč, saj boste le tako lahko vedeli kje je vzrok za vaše težave.


Dodajte komentar