LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

26. November 2012 | Članki in nasveti, Hujšanje, Rekreacija

4 koraki do zapeljivega trebuščka

Vonj snega in zimskih radosti je skoraj že pred vrati, veseli december se bliža, dobra hrana in kuhanček sta praktično že zaščitna znaka decemberskega vzdušja. Ampak vsi se zavedamo, da se nam nadležni kilogrami tako hitro opazijo okoli trebušnega predela. Vsi poznamo številne izgovore in tudi utemeljene razloge zakaj je temu tako in ravno s tem namenom smo pripravili zbirko kratkih in vedno dobrodošlih napotkov, ki vam bodo v pomoč pri odpravljanju centimetrov okoli trebuha.

1.Cilji in želene mere trebuha naj bodo realne

Preden začnete si zapišite svoje cilje in jih poskusite imeti vedno pred očmi. Svoje cilje si zapišite na vsa vam vidna mesta kot so denarnica, prilepite jih na ogledalo kopalnice, v spalnico, ali jih prilepite na mesto, ki ga boste videlo najprej ko se zbudite. Seveda se vam bo takšen način zdel na začetku precej smešen ampak kasneje ko se bodo začele pojavljati skušnjave in boste želeli prenehati, bodo takšna sporočilca dobila veliko večji pomen. Vztrajajte in imejte vedno pred očmi videz ter idealne mere trebuha kot ste si ga vedno želeli.

2. Nepravilna prehrana se zelo hitro pozna na trebuhu

Bodite vedno pozorni na prehrano. Vedno stremite po raznovrstni prehrani in po uživanju čim več sadja in zelenjave, ki vsebujejo veliko mikro hranil in vlaknin, ki vam bodo dala občutek sitosti v času ko boste uživali manj kalorično hrano. Poskusite se izogibati sladkorju, ocvrti hrani in sladkim pijačam, ki se hitreje obesijo na vaš trebušček kot ste mogoče mislili. Z uživanjem sveže hrane, polnozrnatih živil, živil z nizko vsebnostjo maščob, lahko po navedbah priznanega strokovnjaka (Michael Polland) nadomestite mikro hranila, katerih veliko ljudi premalo zaužije. Z takšnim načinom prehranjevanje boste tudi siti dlje časa, saj telo dlje časa prebavlja kompleksne ogljikove hidrate, ki so v polnozrnatih živilih, kar se bo posledično poznalo tudi na obsegu vašega pasu. Razni prigrizki, sladke pijače, dajejo hiter naboj energije a nam s časom puščajo tudi nezaželene centimetre okoli našega pasu.

3. Trebuh bo vedno hvaležen dobri rekreaciji

Tecite, kolesarite, plavajte ali se ukvarjajte z svojim najljubšim športom. Pravilna prehrana se bo kmalu poznala na vašem trebuhu, športna aktivnost bo učinke le še pospešila, da boste kar se da hitro prišli do zaželenih ciljev. Poskrbite, da bo vedno poraba energije večja kot njen vnos in cilj po zapeljivem trebuščku je skoraj da že pred vami.

4. Trenirajte trebuh 10-15 min na dan

Glede na trditve priznanega osebnega trenerja (Terence Mahon), tudi najboljši vrhunski športniki še vedno priznavajo na stare dobre “trebušnjake”, ki se lahko izvajajo na številne načine (zelo priporočeno na žogi). Sigurno lahko zjutraj ali pred spanjem najdete nekaj minutk za kratek trening, s katerim boste veliko hitreje dosegli zastavljene cilje.

Zdaj pa le še določite želene centimetre okoli trebuha, fokusirajte se na dosego cilja in vztrajajte do konca!


Dodajte komentar