LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 30990 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

25. Januar 2017 | Članki in nasveti, Lepota, Nekategorizirano, Osebni trener svetuje, Prehrana, Rekreacija, Spanje, Starost, Zdravje, Življenje

NOVI TRENDI HUJŠANJA: LOW CARB DIETA

Obstaja veliko nasvetov, bližnjic in mitov, kako lahko dosežemo vitek stas in se dobro počutiti v svoji koži. Tukaj je nekaj nasvetov, da bo vaša low carb dieta oziroma dieta z manj ogljikovimi hidrati (v nadaljevanju: OH) uspešna. Ta dieta je popularna in izjemno učinkovita pri kurjenju maščob tudi na dolgi rok, a le, če se boste držali nekaj preprostih pravil. Poleg tega spodbuja bolj zdrav način prehranjevanja z minimalnim odrekanjem, kar pomeni, da se lahko te diete držite praktično vse življenje.

Kaj sploh je dieta z manj OH?

Dieta z manj OH je pravzaprav dieta, ki le nekoliko zmanjša vnos OH. Pri tej dieti niste podvrženi strogemu odrekanju kot na primer pri ketonski dieti, zato se vam je ne bo težko držati. Preden iz jedilnika popolnoma izključite vse OH, naj vas opozorim: niso vsi OH slabi. Neprocesirani OH, kot so zelenjava in sadje, so dobri za vas, ker imajo ogromno hranilnih snovi in vlaknin. Na srečo imajo večina zelenjave in nekatere vrste sadja nizko vsebnost sladkorja in malo kalorij. Večino OH bi morali pridobiti iz zelenjave, bogate z vlakninami in sadja, škrobnate OH, kot so žita, žitni izdelki in krompir, pa lahko uživate po visoko intenzivni vadbi, brez bojazni, da se bodo takoj pretopili v odvečno maščobo.

Bistvo diete z nizkim vnosom OH je, da svojemu telesu zagotovite zadostno količino kvalitetnih beljakovin, z zelo malo ali nič predelanimi OH in veliko zelenjave, pa tudi sadje in zadostno količino zdravih maščob. Marsikdo zmotno misli, da uživanje maščob ni priporočljivo in težko je verjeti, da lahko s pomočjo maščobe izgubljate odvečno maščobo. Pa vendar to drži, v kolikor se držite pravila: ne mešajte OH in maščob, saj so v podobnem razmerju kot voda in olje - ne mešajo se ravno najbolje (izjema je kombiniranje maščobe s hrano, ki vsebuje malo OH in veliko vlaknin, kot na primer listnata zelenjava!)

unhealthy-diet

Moramo se zavedati, da imajo stroge diete kratkoročen učinek, saj se po koncu v večini primerov vrnemo na star način prehranjevanja. Dieta, kot je low carb dieta, pa nas pravzaprav spodbuja jesti normalno. Uči nas, katerim živilom moramo dajati prednost in katera bi morali črtati iz jedilnika. Seveda pa je dieta brez gibanja popolnoma nesmiselna. Gibanje, pa čeprav samo 20 minut na  dan, vam bo pospešilo presnovo, pomagalo pri izgorevanju maščob in krepitvi mišic ter razstrupljanju telesa. Vsem predstavnicam nežnejšega spola je pomembno, da pri vadbi, teku, gibanju, fitnesu ali rekreaciji dobro izgledamo.

Ženske želimo dobro izgledati kjerkoli in kadarkoli. Z izvirnimi LEGICAMI ZA VADBO z različnimi potiski, ki se popolnoma prilegajo telesu in ki si jih lahko izberete TUKAJ, boste videti stilsko in modno, kar je konec koncev najboljša motivacija za uspeh pri doseganju zastavljenega cilja.

Dodajte komentar