LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27701 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

15. September 2013 | Članki in nasveti

Podaljšajte si življenje za sedem let

Pozitivno razmišljanje zmanjšuje stres in verjeli ali ne, dokazano tudi izboljšuje vaše zdravje, zaradi česar tudi podaljšuje vaše življenje.  Je vaš kozarec na pol prazen ali na pol poln? Odgovor na to zelo staro vprašanje o pozitivnem razmišljanju zelo dobro razjasni vaš pogled na svet in vaš pogled na samega sebe. Le kdo bi si mislil, vaš odgovor lahko celo vpliva na vaše zdravje.

Nekatere študije dokazujejo, da naš oseben pogled na svet zelo vpliva tudi na številna področja našega zdravja in splošnega dobrega počutja. Pozitivno razmišljanje, ki je tipično znak optimizma, je ključnega pomena pri nadzorovanju stresa. Učinkovito nadziranje stresa je povezano z različnimi zdravstvenimi prednostmi. V primeru da ste nagnjeni k pesimizmu nikar ne obupajte, saj se lahko z različnimi tehnikami tudi priučite pozitivnega razmišljanja..

Pozitivno razmišljanje ne pomeni, da ne smete biti kritični

Nikar ne mislite, da si kot optimist morate zatiskati oči ob manj prijetnih življenjskih situacijah. Pozitivno razmišljanje le pomeni, da imamo v primeru negativnih dogodkov bolj pozitiven pristop k dani situaciji. Zelo pomembno je, da znamo v takšnih situacijah napraviti povzetek in iz vsake negativne situacije narediti izvleček lekcij katerih smo se naučili.

Koristi pozitivnega razmišljanja

Številni raziskovalci še vedno odkrivajo številne zdravstvene koristi pozitivnega razmišljanja. Najbolj poznane koristi na zdravje so:

  • Podaljšana življenjska doba
  • Manj depresij
  • Manj stresa
  • Boljša odpornost proti prehladu
  • Večja psihološka in fizična trdnost
  • Zmanjšano tveganje za bolezni srca in ožilja
  • Boljše samo-obvladovanje v težkih življenjskih situacijah in ob večjih preizkušnjah

Še vedno je precej nejasnosti zakaj ima pozitiven pogled na svet toliko koristi na naše zdravje. Ena izmed razlag govori, da pozitiven pogled na življenje omogoča lažje spoprijemanje s stresnimi življenjskimi situacijami. Zelo verjetno je tudi, da pozitivci živijo dlje, saj te osebe v večini živijo bolj zdravo življenje, imajo več fizične aktivnosti, imajo bolj zdrav način prehranjevanja, ne kadijo in ne pretiravajo v uživanju alkohola.

Osredotočite se na pozitivno razmišljanje!

Z malce vztrajnosti se lahko naučite pozitivnega razmišljanja. Postopek je precej enostaven, ampak potrebnega je kar nekaj časa in precej vaje. S precej trdega dela lahko opustite tudi to navado, ravno zato smo za vas pripravili nekaj načinov kako se lahko tega lotite:

  • Ugotovite kaj je potrebno spremeniti - najprej si vzemite čas in raziščite vse vidike svojega življenja kjer tipično razmišljate negativno (služba, druženje s prijatelji, razmerje, itd.). Ko izluščite vse negativne miselne vzorce, se jih lotite enega po enega.

  • Ustavite se - Vsakega toliko časa tekom dneva se ustavite in na hitro analizirajte o čem mislite tisti trenutek. V primeru da bodo takrat v večini vaše misli negativne, poskusite takoj najti način kako jih lahko raje zamenjate s pozitivnimi mislimi.

  • Bodite vedno za kanček humorja - dovolite samemu sebi, da se čim več smejite, še posebej in čim več v težkih trenutkih. Iščite humor v vseh trenutkih svojega življenja. Ko se lahko nasmejite tudi na svoj račun, boste tudi občutili manj stresa.

  • Živite zdravo - rekreirajte se vsaj trikrat tedensko, saj boste s tem pozitivno vplivali na svojo voljo in zmanjševali stres. Skrbite za zdravo prehrano, da boste svoje telo napolnili s kar se da kvalitetnimi hranili.

  • Obdajte se s pozitivnimi ljudmi - prepričajte se, da je okoli vas čim več pozitivno mislečih ljudi in se drug drugega podpirajte v dobrih in tudi težkih trenutkih življenja. Lahko se zgodi da bodo negativno misleči ljudje povečali nivo stresa v vašem življenju in s tem v vas sprožili dvom, a nikar ne obupajte.

  • Vadite pozitiven samo-govor - pričnite z upoštevanjem enega preprostega pravila: nikoli sebi ne recite nič takšnega kar ne bi rekli komu drugemu. Bodite nežni do sebe in se spodbujajte. Če se vam prikradejo negativne misli, jih poskusite oceniti in racionalizirati, ter se na njih odzovite s pozitivnimi afirmacijami.

Redna vadba pozitivnega samo-pogleda bo izboljšala tudi vaš pogled na svet. Takrat ko je stanje vašega uma v povprečju optimistično, lahko veliko lažje obvladate vsako dnevni stres.Sposobnost drugačnega in bolj pozitivnega pogleda na svet lahko zelo pripomore k boljšemu stanju telesa in duha.


Dodajte komentar