LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27701 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

17. Julij 2012 | Članki in nasveti, Prehrana

Poletja še ni konec - ne pozabimo na pitje dovolj tekočine!

V vročih poletnih dneh je pitje zadostne količine kakovostne vode izjemno pomembno. Primerna hidracija je pogoj, da se boste v poletnem času dobro počutili in da bo na voljo dovolj energije za delo ali prosti čas. Tekom poletja s potenjem zelo hitro izgubljamo tekočino, zato jo moramo nadomeščati s pitjem kvalitetne vode, še posebej v primeru povečane telesne aktivnosti.

Pomembna ni samo količina vode temveč tudi njena kakovost, kar pa v Sloveniji ni noben problem saj je voda iz pipe dobra, zato jo pijmo in s tem zmanjšajmo količino nepotrebno odvrženih plastenk. Priporočamo, da v času povečane telesne aktivnosti ali v primeru daljšega potovanja, že predhodno poskrbimo za dovolj tekočine s katero bomo nadomestili izgube, katere nastanejo tekom večje fizične aktivnosti ali tekom potovanja. Pri rekreaciji, daljši od 45 minut, popijte športno pijačo vsake 15 do 20 minut. Pomagala vam bo pri ohranjevanju energije in povečala vzdržljivost.

Človek potrebuje že za normalno delovanje telesa v zmernih klimatskih pogojih in ob zmernem delu približno 2,5 litra vode na dan. Poleti, ko naraste zunanja temperatura, in že ob malo povečani fizični aktivnosti pa se te potrebe še bistveno povečajo (do 4 litre). Potrebno vodo dobimo s pitjem vode, mineralnih vod, sadnih in zelenjavnih sokov (najbolj priporočljivi so sveže stisnjeni sokovi iz sezonskega sadja in zelenjave), čajev sobne temperature, svežim sadjem, svežo zelenjavo in vodo, ki je v kuhanih jedeh. Žeje, ki nas opozarja na pomanjkanje vode v telesu, ne zanemarjajmo.  Izogibajmo pa se alkoholnih in sladkih pijač, saj žejo samo še povečujejo. Čeprav si poleti običajno želimo čim bolj hladno pijačo, pa nas pogosto bolj odžeja pijača sobne temperature (na primer nesladkan čaj, mineralna voda in podobno).

Zelo primerno je, da začnite dan s pitjem 2 dcl vode na prazen želodec. Prav tako jo pijte ob vsakem obroku, pred rekreacijo in po njej. Da ne boste pozabili piti, imejte vodo vedno pri sebi v torbi, kamor koli se odpravite.

Če želite med pitjem tekočine poskrbeti tudi za nevtraliziranje odvečnih kislin in čiščenje odloženih odpadnih snovi v vašem telesu, dodajte vodi še 3 kapljice AlkaLife alkalnih kapljic.


Dodajte komentar