LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27701 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

13. Januar 2014 | Rekreacija

Razmigaj se, poskrbi zase in pozabi na odvečne kilograme!

Veliko novoletnih zaobljub je na temo povečanja gibanja, skrbi za zdravje, več športnih aktivnosti in izgubi telesne teže. Vendar pa se večkrat znajdemo v zagati, kako se lotiti izpolnjevanja te zaobljube. V vsem tempiranem urniku današnjega hitrega življenja nam večkrat zmanjka časa še za obisk fitnesa ali vadbenega centra, zato vam ponujamo rešitev – vadbo v udobju lastnega doma z uporabo lastne teže namesto uteži in/ali kombinacijo vadbe z enostavnimi fitnes pripomočki.

1. Začnite s hojo, nadaljujte s hitro hojo in šele nato s tekom
Za vašo dobro držo, zdravje in splošno kondicijo je pomembno, da poskrbite za pospešeno bitje vašega srca med telesno aktivnostjo. Če dolgo časa niste počeli nič zelo aktivnega, pričnite s hojo (daljši sprehod) in postopoma pospešujte tempo. Danes hodite, jutri hitro hodite, šele čez nekaj dni poskusite s počasnim tekom. Dajte mišicam čas, da se zbudijo in začnejo delati, da vas ne bo preveč bolelo in boste zaradi bolečin prenehali z vadbo. Po vsaki aktivnosti poskrbite za dobro raztezanje mišic ali »strečing«, ki bo poskrbel, da se bodo pokrčene mišice raztegnile in preprečile pretirane bolečine.

Trebušnjaki2. Delajte trebušnjake za zoženje vašega pasu
Odvečne maščobne blazinice se najpogosteje nabirajo okoli trebuha, kar pa je najslabše, saj stiskajo notranje organe in lahko ogrozijo vaše zdravje. S trebušnjaki boste trebušne mišice prebudili, z vadbo pa poskrbeli za topljenje maščobnih oblog. Za še boljše rezultate lahko uporabite čudovit pripomoček ABDO Trainer Twist, ki z zibanjem v stran omogoča krepitev tudi stranskih trebušnih mišic, teh pa z običajnimi trebušnjaki ne morete stimulirati.

Sklece3. Sklece okrepijo hrbet, ramenski obroč, noge in roke
Del vsake dobre vadbe so tudi sklece, ki jih vsi dobro poznamo. Če ste še povsem brez moči v rokah, je priporočljivo, da najprej začnete s pokončno vadbo in sklede delate ob zid, nato nadaljujete s polovičnimi sklecami na kolenih in šele potem s pravimi v povsem iztegnjenem položaju. Za večji učinek in hitrejšo izgradnjo mišic je za vas na voljo pripomoček Push Up DUO, ki se aktivira, ko začnete s sklecami tako, da začnejo ročke rotirati in ustvarjati več trenja. Vadba je zato zahtevnejša, rezultati pa hitreje vidni.

4. Počepi za lepo zadnjico in močne noge
Počepi so krasna priprava na smučanje, pa tudi čudovita vadba za zapeljivo oblikovano zadnjico in močne noge. Na začetku so lahko počepi do konca pretežki, zato lahko začnete z vadbo na stolu in se iz njega brez opiranja na roke vstajate in usedate. Ko bodo vaše mišice že malo okrepljene pričnite s pravimi počepi, a se spuščajte toliko nizko, kolikor zmorete, potem pa postopoma povečujte napor. Pri vadbi vam lahko pomaga domača fitnes naprava Zoom Gym, ki s pomočjo elastičnih trakov zagotavlja več upora in intenzivnejšo vadbo, ne le pri počepih, ampak tudi pri drugih vajah za oblikovanje celega telesa.

5. Ne pozabite, da je vadba lahko tudi zabavna – plešite, skačite čez kolebnico, tecite po stopnicah!
Vaje si lahko vsak dan izmišljujete po svoje in uporabite, kar vam pride pod roke. Ob dobri glasbi zaplešite, vrv za obešanje perila ali zalivalno cev uporabite kot kolebnico, stopnice naj bodo vaš telovadni pripomoček!

Vse, kar vpliva na pospešeno bitje vašega srca in vključuje gibanje, je vaša telovadba. Če boste vsak dan poskrbeli za razmigovanje, se boste v kratkem času počutili boljše, vaš nov videz pa zagotovo ne bo neopažen. Izpolnite novoletno zaobljubo še preden bo konec leta!


Dodajte komentar