LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

21. November 2011 | Članki in nasveti, Hujšanje

Štirje dobri nasveti za učinkovito hujšanje

Ste tudi vi naveličanih obljub, ki vam jih ponujajo takšni ali drugačni »mojstri« shujševalnih diet? Resnica je, da mnogo takšnih »mojstrov« prodaja meglo, za katero vam kar pošteno zaračunajo. Marsikdo izmed nas verjetno nima časa, da bi si vsako nedeljo sestavil jedilnik za cel teden ter štel kalorije ter preračunaval, koliko katere hrane naj zaužije in kako dolgo naj kolesari, da bo pokuril tisti kos pice.

Hujšanje je danes postalo prava znanost, a če vse skupaj logično premislimo, lahko hitro vidimo, da hujšanje sploh ni tako težavno, kot se zdi na prvi pogled. Obstaja kar nekaj učinkovitih nasvetov za hujšanje, s katerimi se lahko v doglednem času znebite odvečnih kilogramov ter se spravite v formo – povsem brezplačno!

1.   Prenehajte jesti v restavracijah

Porcije v restavracijah so ponavadi veliko prevelike za naše dnevne kalorične potrebe. Ker smo že od malih nog navajeni, da je nevljudno pustiti hrano na krožniku, se zato vedno potrudimo in krožnik v restavraciji spraznimo do konca. To velikokrat naredimo tudi zaradi tega, ker smo hrano plačali in ker jo želimo maksimalno izkoristiti.

Ravno zaradi tega takrat, ko se prehranjujete v restavracijah, v vaše telo vnesete občutno preveč kalorij, kar se hitro pozna pri vaših kilogramih. Pametno je, da se prehranjevanju v restavracijah izognete, če pa se temu že ne morete, pa raje naročite manjšo porcijo, ki vsebuje bistveno manj kalorij.

 

2.   Zdravi prigrizki naj bodo na dosegu roke

Če boste poskrbeli, da bo okoli vas dovolj zdravih prigrizkov, s katerimi boste ukrotili lakoto, boste veliko manj posegali po nezdravih prigrizkih, kot so na primer čips in mnogi drugi mastni in slani priboljški. Najboljša rešitev je, da se nezdravim prigrizkom povsem odpoveste in jih sploh nimate v vašem stanovanju!

Košara s sadjem na kuhinjski mizi, paket korenja v hladilniku in pripravljen muesli so odlični hitri in zdravi prigrizki, ki bodo kar za nekaj časa ukrotili lakoto ter vas obdržali site do naslednjega glavnega obroka.

 

3.   Jejte sede in počasi

Največja napaka marsikoga je, da obrok použije v naglici (stoje, med hojo ali celo med vožnjo). Ko je čas za enega izmed glavnih obrokov, si je zanj smiselno vzeti čas. Usedite se za mizo ter se posvetite obroku. Vsak grižljaj dobro prežvečite (vsaj desetkrat) in jejte počasi.

Čas, ki je potreben, da želodec možganom pošlje signal, da je hrane dovolj, je približno 20 minut. To pomeni, da bomo šele po dvajsetih minutah zaznali, da nismo več lačni in da imamo hrane dovolj. Ravno zaradi tega je smiselno, da se posvetimo našemu obroku ter da jemo počasi. Če si hrano bašemo v usta, lahko v 20 minutah v naš želodec vnesemo bistveno preveč hrane, kot pa je resnično potrebujemo. Posledica tega je težak občutek v želodcu, ki zmanjša našo produktivnost ter vnos preveč kalorij. To pa se spet pozna na obročkih okoli pasu.

 

4.   Rekreacija

Marsikdo se še vedno ne zaveda, da hujšanje deluje tako, da moramo enostavno pokuriti več kalorij, kot pa jih v naše telo vnesemo. Odličen način za kurjenje kalorij je vsakodnevna rekreacija. Zdravniki svetujejo, da bi se naj vsak človek dnevno ukvarjal s športom vsaj 30 minut. V teh 30 minut ni zajeto čiščenje stanovanja ali lovljenje otrok. To ni rekreacija, ampak le dober izgovor za tiste, ki so preveč leni, da bi se podali iz hiše ter se dobro spotili.

Spravite se iz hiše in se podajte na sprehod, dolg vsaj pol ure. Na začetku hodite, s časom pa boste videli, da zmorete vedno hitrejši tempo. Ko vam bo hoja prepočasna, preklopite na tek. Ne morete teči? Nič za to. Začnite kolesariti. Ne smete kolesariti? Začnite plavati! Pomembno je, da si najdete šport, v katerem boste uživali in ki ga boste opravljali redno. Le na takšen način ste lahko prepričani, da boste začeli topiti dodatne kilograme, ki vas sedaj motijo.

Če nimate dovolj motivacije, da bi se začeli ukvarjati z rekreacijo, si najdite partnerja. Če ste z nekom zmenjeni za tek, je veliko težje reči »ne« in možnosti, da boste šli iz hiše, se tako občutno povečajo.

 

4. Najdite tisto, kar ustreza VAM!

To je le nekaj nasvetov, s katerimi lahko hitro in učinkovito začnete s topljenjem vaših maščobnih obročkov. Ti nasveti so univerzalni in primerni za praktično vsakogar. Med njimi poiščite tiste, ki vam ustrezajo in jih začnite uporabljati v vašem vsakdanjem življenju.

Če spadate v občutljivo populacijo (visoka starost, kronične bolezni, …) se pred začetkom hujšanja obvezno posvetujte z zdravnikom, ki vas bo pravilno usmerjal ter vam pri hujšanju ustrezno svetoval. Zapomnite pa si, da je ključnega pomena za hujšanje vztrajnost, ki pa se vedno obrestuje!


2 misli na “Štirje dobri nasveti za učinkovito hujšanje”

2 komentaji na Štirje dobri nasveti za učinkovito hujšanje

  • natasa
    natasa pravi:

    teorijo poznamo, v praksi se držati tega je pa utopija...

    Komentirano dne 14. Januar 2012 ob 08:33

  • natasa
    natasa pravi:

    teorija je eno praksa pa drugo

    Komentirano dne 14. Januar 2012 ob 08:34

Dodajte komentar