LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27701 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

22. Maj 2014 | Osebni trener svetuje

Vaje za trebušne mišice

Velika večina ljudi želi imeti lepo oblikovane trebušne mišice (six pack). A le redko število ljudem to dejansko uspe. Verjetno se sprašujete zakaj je temu tako? Seveda obstajajo določeni miti, ki pa na žalost niso resnični. Na primer delati trebušnjake vsak dan v velikem številu, da bomo imeli izklesan six pack. Ta mit na žalost ne drži. Za izklesane trebušne mišice je zelo potrebno paziti kaj jemo, saj je prehrana bistvenega pomena. Pri trebušnih mišicah je prehrana 90% in trening 10%. Rezultati ne pridejo čez noč. Vsaka stvar rabi svoj čas, vztrajnosti in veliko samodiscipline v prehranjevanju.

Trebušne mišice igrajo zelo pomembno vlogo, saj stabilizirajo cel trup.

Želite izvedeti več o prehrani? Pišite mi in z veseljem vam bom odgovoril.

Sedaj pa nekaj izmed vaj, ki jih tudi sam izvajam poleg visoko intenzivnega intervalnega treninga.

MOST- postavite se v položaj za sklece, podložite podlakti na tla. Močno napnite trebuh in držite vsaj 30 sekund. Zadnjica je v višini ramen in v komolcih kot 90 stopinj.

STRANSKI MOST - lezite na bok, oprite se na desni komolec in podlaket ter dvignite boke. Od gležnjev do glave je ravna linija. Zadržujte vsaj 30 sekund in nato zamenjajte strani.

PREGIB TRUPA - lezite na hrbet in pokrčite kolena v kot 90 stopinj. Nato kolena potisnite do prsnega koša in hkrati dvignemo kolke navzgor. Naredite lahko 20 ponovitev ali več.

ZAPIRANJE KNJIGE NA ŽOGI - postavite se v položaj za sklece in stopala položite na telovadno žogo. Dvignite boke in pritegnite žogo k prsnemu košu. Naredite lahko 20 ponovitev ali več.

SIDE TO SIDE - Sedemo na zadnjico. Pokrčimo kolena in nato pokrčena kolena dvignemo rahlo v zrak. V roke vzamemo utež ali žogo, ki jo držimo z obema rokama in potujemo iz leve strani bokov na desno. Vsaka stran 15 ponovitev.

ŠTEVILO PONOVITEV JE ODVISNO OD TRENIRANOSTI POSAMEZNIKA IN SO VARIABILNA. VSAK DELA PO SVOJIH ZMOŽNOSTIH!

PRIPOROČAM SUSPENZIJSKE TRAKOVE ZA KREPITEV MIŠIC CELEGA TELESA Z LASTNO TEŽO. Z NJIMI BOMO IMELI ČVRSTO IN IZOBLIKOVANO TELO. WIIIIIII MIŠICE KAR SAME PRIDEJO.

ZA VSA VPRAŠANJA SEM VAM NA VOLJO, VPIŠITE KOMENTAR IN Z VESELJEM VAM ODGOVORIM.


4 misli na “Vaje za trebušne mišice”

4 komentaji na Vaje za trebušne mišice

  • Jasmina
    Jasmina pravi:

    Lep pozdrav tudi sama se soočam z odvecno maščobo na trebuhu čeprav sem v zadnjih dveh letih že uspela izgubiti trebuh ostaja sem tudi že 2x rodila in trebuh kar ne gre in ne gre drug problem pa so stegna v katere tudi ne shujšam
    Kak nasvet prehrane in vadbe
    Hvala lp

    Komentirano dne 23. Maj 2014 ob 11:00

  • Petra
    Petra pravi:

    Pozdravljeni! Imam eno klasicno vprasanje, pa vseeno ne vem pravega odgovora :) Imam problem z nosecniskim trebusckom. Sicer ni pravi trebuscek, ampak bolj kup koze, ki mi je ostala po porodu (drugem). Sinko ima zdaj ze skoraj pol leta, jaz pa sem se kar v petem mesecu... Mi lahko kaj svetujete? Hvala in lep dan!

    Komentirano dne 23. Maj 2014 ob 12:29

Dodajte komentar