LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

27. Avgust 2012 | Članki in nasveti, Rekreacija

Varna telesna aktivnost tekom vročih poletnih dni

Poletje ni le čas uživanja, prijetnega druženja in dopustovanja, ampak za nekatere tudi čas za intenzivno ali malo manj intenzivno rekreacijo. Nekateri se gibajo z namenom vzdrževanja svoje telesne kondicije, spet drugi z namenom izgube telesne teže, a v vsakem primeru veljajo nekatera nepisana pravila katere je potrebno upoštevati če ste tudi vi med tistimi, ki se v vročih poletnih dneh ne morete upreti teku, kolesarjenju, hitri hoji ali kakšni drugi obliki rekreacije. Z samo rekreacijo ni prav nič narobe, a v pasje vročih dneh se je potrebno prilagoditi zunanji temperaturi. Priporočamo naslednje:

Pijte veliko tekočine
Zaradi vročine vaše telo bolj znoji zato je potrebno izgubljeno tekočino neprestano nadomeščati z novo. Plastenka vode ali izotonične pijače, s katero boste nadomestili izgubljene vitamine in minerale, je prava izbira. Pijte v majhnih požirkih in če je kje na poti izvir vode ne oklevajte, ampak si jo privoščite, saj vas ne bo stala nič a vam dala tako zelo veliko.

Rekreacija zgodaj zjutraj ali pozno zvečer
Zavedati se morate, da se telo ob naporu hitreje izčrpa, visoka temperatura pa to še poslabša. Zgodnje jutranje ure ali pozno večerne so zato ravno pravšnje za tek, hitro hojo ali za kolesarjenje.

Tek sredi belega dne, ko je temperatura v senci 29 ali več stopinj je šok tudi za srce in lahko doživite tudi srčni infarkt.

Tudi v hribe se zato odpravite zgodaj zjutraj, okoli 6 ure. Višje kot greste, bližje boste žgočemu soncu, katero vas bo prav tako hitreje utrudilo.

Če se odpravljate na kolesarski izlet raje začnite bolj zgodaj ter najbolj vroče ure dneva preživite v senci ter se proti domu vračajte v večernih urah.

Namažite se s kremo za sončenje
Ne glede na to, kdaj se boste rekreirali (razen pozno zvečer), boste izpostavljeni sončnim žarkom. Zato se namažite s kremo pa čeprav vas na kolesu ves čas veter prijetno hladi. Ko boste prišli domov, boste videli, da veter ni odpihnil sončnih žarkov ampak vam prinesel neprijetne opekline.

Tisti najbolj zagreti, ki želite izkoristek svoje športne aktivnosti še izboljšati, lahko poskusite tudi uporabo Pasa za oblikovanje telesa, ki bo izkoristek vaše vadbe še okrepil in vam pripomogel na poti do ravnega in zapeljivega trebuščka.


Dodajte komentar