LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 32270 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

5. September 2017 | Nekategorizirano

ZAKAJ POTREBUJEMO VITAMIN D

KAJ JE VITAMIN D

Vitamin D je v maščobi topen vitamin, ki ima pomembno vlogo pri razvoju kosti in zob ter pri delovanju imunskega sistema.

Zadosten prehranski vnos vitamina D je dandanes za precejšen del prebivalstva precejšen izziv. Veliko študij kaže visok pomen za ohranjanje zdravja in pri zdravljenju. Vitamin D glede na funkcijo v organizmu lahko enakovredno poimenujemo hormon ali vitamin. Vpliva na metabolizem kalcija v vsaki celici v telesu in ne samo v kosteh. Poleg tega ima tudi veliko vlogo v delovanju imunskega sistema: pomoč pri borbi proti infekcijam, nastanku rakastih celic ter regulaciji nekontroliranih avtoimunih imunskih odzivov.

Nizek nivo vitamina D lahko vpliva na delovanje vsakega organa in tako na celoten sistem, zato je dobro vedeti, kdaj in kako se organizem odziva na pomanjkanje vitamina D.

Simptomi pomanjkanja vitamina D

pomanjkanje vitamina D

- občutek šibkosti v mišicah, hitra utrujenost
- utrujenost in zaspanost čez dan
- bolečine v sklepih
- potenje v glavo. Mogoče je nenavadno, ampak povečano potenje v glavo v primerjavi z ostalim delom telesa, kaže na pomanjkanje vitamina D.

Če imate katerega od naštetih simptomov ali stanj je velika verjetnost, da imate v organizmu znižan nivo vitamina D. Veliko ljudi z nizkim nivojem vitamina D v krvi ne kaže nobenih simptomov pomanjkanja. Pomembno je vedeti, da se simptomi pomanjkanja vitamina D lahko pojavijo šele čez več mesecev ali celo let.

Živila, ki so bogata z vitaminom D, so: ribje olje, ribe, jajca, mlečni izdelki in živila obogatena z D vitaminom. V kolikor ne posegate po teh živilih dovolj, vam priporočamo uživanje prehranskega dopolnila Vitamin D.


Dodajte komentar