LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27668 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

4. September 2012 | Članki in nasveti, Rekreacija

Vzdržujte kondicijo skozi celo leto kar doma!

Dobra fizična in psihična kondicija je pomembna za vsakega človeka. Kakšno stopnjo več pa je pomembna za vse tiste, ki se vsakodnevno spopadajo s takšnimi in drugačnimi službenimi obveznostmi, ki terjajo zbranost, kreativnost, visoko storilnost, fizično moč ... Dobra fizična pripravljenost zlasti omogoča, da lažje zdržimo preko celega delovnega dne in pridemo domov k svoji družini še vedno dovolj polni energije in moči za kvalitetno popoldansko družinsko druženje.

Dobra fizična in psihična pripravljenost pa nedvomno hodita z roko v roki. Kar pomeni, da istočasno ob telesni telovadbi, veliko naredimo tudi za svojo psiho - za psihično sprostitev. Načinov kako vzdrževati svojo telesno kondicijo je nešteto. Kako izbrati zase najbolj primerno, je odvisno od mnogih dejavnikov. Velikokrat pa se pri tem hitro pojavi začetni problem, in sicer ta, da se vam ne ljubi oditi od doma! Kar pa nikakor ne sme biti ovira, saj imate na razpolago mnogo raznovrstnih pripomočkov in naprav za domačo vadbo, ki jih lahko postavite kar v vašo dnevno sobo.

Prednosti vadbe doma

Vadba doma ima vsekakor določene prednosti, če se vam nikakor ne ljubi oditi od doma, v naravo, športno dvorano, fitnes center, poleg tega pa zunaj še lije kot iz škafa. Le-te so:

  • doma lahko telovadite kadarkoli - to daje pomembno fleksibilnost v času, ko večino življenja zaradi službenih in drugih obveznosti podrejate natrpanim urnikom,
  • zaradi bližine ne zapravljate dragocenih minut za pot do dvorane, prvega parka ali do fitnesa in nazaj,
  • doma lahko trenirate v zasebnosti, zato je vadba bolj sproščena,
  • ni se vam potrebno nikomur umikati ali poslušati pogovorov drugih obiskovalcev,
  • ni vam treba skrbeti, ali vas drugi opazujejo,
  • oblečeni ste lahko tako, kot vam najbolje ustreza,
  • doma ne čakate, da boste na napravi prišli na vrsto - tako kot v fitnesu,
  • lahko trenirate v tišini ali ob glasbi po svojem okusu ali pa gledate svojo priljubljeno oddajo na televiziji.

Torej razlogov za slabo telesno in psihično kondicijo ni več. Narediti si svojo mini telovadnico kar doma in poskrbite za svoje zdravje.

Da preprečimo morebitne športne poškodbe, bodimo pozorni na naslednje 3 korake:

1. Ogrevanje

Vsako vadbeno enoto začnemo z ogrevanjem. Na ta način telo pripravimo na večji napor, poleg tega pa se tudi psihično osredotočimo – pri vadbi je pomembno, da imamo stik sami s sabo; da se zavedamo svojega telesa in nadzorujemo svoje misli. Ogrevamo se lahko z vajami za raztezanje in z gimnastičnimi vajami; naredimo nekaj počepov, predklonov, zgibov v stran, poskokov ...

2. Vadba na fitnes napravi

Vadbo nadaljujemo na fitnes napravi in jo prilagodimo svojim sposobnostim in ciljem. Predlagamo vam, da si za vadbo pripravite prijeten prostor z vašo najljubšo glasbo in vsak dan vadite ob istem času.

Vadba naj poteka v sproščenem okolju, kar dom zagotovo je, mi pa moramo imeti oblečena udobna oblačila.

3. Raztezalne vaje

Priporočljivo je, da po končani vadbi naredimo raztezne vaje, saj s tem preprečimo vnetje mišic, poleg tega pa se umirimo in postopno ohladimo telo. Odsvetujemo tuširanje neposredno po končani vadbi, saj je telo preveč razgreto.


Dodajte komentar