LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

Stroški poštnine in dostava

1. Stroški

Znotraj Republike Slovenije lahko izbirate med dostavo z dostavno službo Pošte Slovenije in dostavno službo GLS d.o.o.. Strošek poštnine se razlikuje glede na izbrano dostavno službo. Pri plačilu po povzetju si obračunamo še dodaten strošek za plačilo po povzetkju, ki znaša 1 eur.

 V primeru da se vam ti podatki zdijo komplicirani, nikar ne skrbite, košarica vam bo vedno izračunala prave in dejanske stroške poštnine. 

  Pošta Slovenije GLS d.o.o.
Vrednost naročila 0 eur do 35 eur 3,9 eur 2,9 eur
Vrednost naročila 35 eur do 60 eur 3,9 eur 1,9 eur


Naročila nad 60 eur bomo brezplačno dostavili na vaš izbrani naslov! Pri izbiri plačila po povzetju si tudi pri brezplačni poštnini obračunamo še dodaten strošek za plačilo po povzetju, ki znaša 1 eur.


2.  Dostava in dostavni časi

Vsi izdelki ki so na zalogi bodo odposlani na vaš izbrani naslov naslednji delovni dan. Izdelki ki so na zalogi in so naročeni do 10:00 ure dopoldan, bodo odposlani na vaš naslov še isti dan. V primeru da izdelka ni na zalogi, vas bomo kontaktirali in vam sporočili nov predviden čas dostave. Dostavo svojega paketa lahko pričakujete v 1-2 delovnih dneh po tem ko je ta odposlan in našega centralnega skladišča. Dostavna služba GLS d.o.o. dostavlja pakete od ponedeljka do petka. Pakete dostavljene preko Pošte Slovenije lahko prevzamete tudi ob sobotah.


2.  Pogodbene dostavne službe

a.) Pošta Slovenije

Navadno pošiljko vam vročimo tako, da jo vstavimo v vaš hišni predalčnik. Če je pošiljka večjega formata oz. vas pismonoša ne najde na naslovu, vam v hišnem ali izpostavljenem predalčniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Pošiljka vas čaka na vaši pošti.


b.) GLS Slovenia

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi: Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov

V primeru dodatnih vprašanj smo vam z veseljem na voljo!