LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 30990 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

pomen vadbe za hujšanje

POMEN VADBE PRI HUJŠANJU


Vadbi se pogosto pripisuje preveliko vlogo pri odpravi maščobe, kot jo ta dejansko ima. Če bi med seboj primerjali prehrano in vadbo, je prva bistveno pomembnejša pri izgubi kilogramov.

Brez spremembe načina prehranjevanja se lahko potiš cele dneve in želene teže nikakor ne moreš doseči.

Ne me razumet narobe, dodatna telesna aktivnost lahko vsekakor pripomore k izgubi kilogramov, jo pospeši in je celo priporočljiva v kombinaciji s pravilno prehrano. Pomembna je tako iz zdravstvenega, kot tudi iz estetskega vidika. Zmanjšuje možnost nastanka srčno žilnih bolezni, krepi mišice, sklepe, kosti in se zelo dobro zoperstavlja vsakodnevnemu stresu.
 
Omeniti je potrebno tudi, da se po izgubi kilogramov (še posebej pri večji količini) velikokrat pojavi odvečna koža, mišice pa postanejo ohlapne. In ravno v izogib oziroma zmanjšanju tega pojava, je pri hujšanju potrebno vključiti telesno aktivnost. Poleg tega pa je čvrsto in lepo oblikovano (atletsko) telo veliko bolj privlačno od ravnega in sploščenega. 

Seveda sledi vprašanje, kakšna vadba je priporočljiva. Moj prvi odgovor je kakršnakoli vadba. Vsaka telesna aktivnost je boljša od telesne neaktivnosti. V prvi vrsti izberi šport ali aktivnost, v kateri uživaš. Spremeni jo v druženje z bližnjimi in korist bo tako dvojna.

 

Anja je s pomočjo vadbe shujšala 20 kg. 

Anja 2013 prej- potem 

Če je lahko ona... 

ZAKAJ NE BI TUDI TI?

>> Najprej si preberi, katera vadba je najbolj primerna za HUJŠANJE: KLIKNI TUKAJ! <<

Če nisi ravno med športno aktivnimi, bo trikrat tedensko po 30 minut dovolj. Postopoma lahko povečuješ intenzivnost vadbe, trajanje in njeno frekvenco. Če se vadbe lotiš bolj resno, je najboljša kombinacija vadbe za krepitev (uteži in trenažerji) in aerobne vadbe (hitra hoja, tek, kolo, steper). Lahko ju izvajaš ločeno po dnevih ali na isti dan v zaporedju najprej vadba za krepitev, po njej pa aerobna aktivnost.  

>> Če te zgornji članek ni prepričal, si preberi VSE prednosti HIIT vadbe: TUKAJ <<

 

Tukaj imam zate težko pričakovane predloge vaj:

VAJE ZA ZAČETNIKE:  KLIKNI TU 

in

VAJE ZA IZKUŠENE:  KLIKNI TU 


Omenila bi samo še eno dejstvo za vse, ki bi radi shujšali in izgubili odvečno maščobo: brez pravilne prehrane ne bo šlo. Dieta je ključna!

V nedavni študiji so sodelujoči trenirali pet ur tedensko s profesionalnim olimpijskim trenerjem, od tega dve uri visoko intenzivne HIIT kardio vadbe. Jedli so lahko, kar so želeli. Kljub zelo dobremu treningu pa so v 12 tednih izgubili borih 1% maščobe.

 

Nauk? Ne moreš toliko trenirati, da bi lahko ob neurejeni prehrani izgubljal maščobo! 

In ne čakaj na tisti večni PONEDELJEK, da začneš! ZAČNI ŽE DANES!