Postopek naročila

Vas zanima kaj se sedaj dogaja z vašim naročilom?
V nadaljevanju vas vabimo da si ogledate pot vašega naročila in kaj se bo z njim dogajalo, vse do takrat ko bomo paket dostavili na vaš izbrani naslov:


 

naročilo sprejeto

1.) Naročilo je sprejeto

Vaše naročilo je bilo zabeleženo v našem centralnem sistemu za obdelavo naročil in čaka na nadaljno obdelavo.

 

 

 

 

 

 


obdelava naročila

2.) Obdelava naročila

Ekipa LONE WOLF d.o.o je že pričela z obdelavo vašega naročila in s pripravo paketa za predajo dostavni službi, ki vam bo paket dostavila.

a.) Plačilo s kreditno kartico, Paypal...

  • Vaše naročilo je že poravnano, zato lahko le še počakate na naš email z vsemi podatki o dostavi paketa

b.) Plačilo po predračunu

  • po elektronski pošti boste prejeli predračun
  • Ko bo predračun poravnan lahko le še počakate na naš email z vsemi podatki o dostavi paketa
  • V primeru, da predračun ni plačan v 5 delovnih dneh, vas bomo kontaktirali
  • V primeru, da predračun še vedno ni plačan v 8 delovnih dneh od oddaje naročila, bomo naročilo izbrisali

c.) Plačilo po povzetju

  • Ob oddaji naročila prejmete email in sms v katerih vas prosimo, da potrdite svoje naročilo, saj naročila s plačilom po povzetju odpošljemo šele ko je naročilo potrjeno
  • V kolikor naročila ne potrdite vas bo kontaktiral predstavnik našega podjetja, da preveri vaše naročilo
  • v primeru, da ne dobimo nobenega odgovora na 3 telefonske klice, sms in email sporočilo, bomo naročilo izbrisali
  • ko bo paket odposlan iz našega centralnega skladišča boste prejeli email z vsemi podatki o dostavi paketa

dostavna služba

3.) V dostavi

Vaš paket je bil ravno odposlan iz našega centralnega skladišča in predan dostavni službi, ki bo paket dostavila na vaš izbrani naslov. Vaš paket bo predan dostavni službi katero ste izbrali v naročilu,

V primeru sprememb dostavne službe vas bomo o tem obvestili. Takoj ko bo paket odposlan iz našega centralnega skladišča boste prejeli email z vsemi podatki o dostavi vašega paketa.

 

 

 

 


 

4.) Zaprto

 Naročilo je zaključeno in s tem zaprto, ko je paket uspešno dostavljen na izbrani naslov. 

a.) Naročilo plačano po povzetju

  • Račun za vaše naročilo boste prejeli po elektronski pošti ko boste ob dostavi poravnali celoten znesek kupnine oz. ko bomo od dostavne službe prejeli potrdilo, da je paket bil uspešno plačan. 

b.) Naročilo plačano pred dostavo (kreditna kartica, Paypal, predračun...)

  • Račun ste že prejeli po elektronski pošti, ko ste plačali svoje naročilo

 

V primeru kakršnih koli težav pri obdelavi naročila, dostavi ali v kolikor se pojavi nepravilnost pri dostavljenemu paketu, nam prosim pišite na info@life.si in z veseljem vam bomo pomagali.

 

Ekipa SONHO DE URSO LIMITED