LIFE.si Vam ponuja zanimive izdelke za dobro počutje! Že 27643 strank nam je zaupalo z naročilom!
  • info@life.si

    za brezplačno pomoč

  • BREZPLAČNA DOSTAVA

    pri nakupu nad 60eur!

Košarica

Košarica je prazna. Dodaj nekaj! ;)

V primeru, da želite uveljaviti pravico do odstopa od nakupa - vračila blaga ali garancije, se ravnajte po sledečem postopku:

 

1. Korak:

Na elektronski naslov info@life.si pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa - vračila blaga in garancije.

Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.

Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.

 

2. Korak:

Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).

 

3. Korak:

Izpolnite reklamacijski zapisnik in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.

Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša. 

 

4. Korak:

Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju. Vse izdelke pošljemo iz našega distribucijskega centra k našim strankam, v primerni zaščitni embalaži, zato naj bo reklamiran izdelek med dostavo na naš naslov tudi primerno zaščiten. Bodite pozorni, da bo originalna embalaža reklamiranega izdelka v brezhibnem stanju, in sicer brez nalepk in brez poškodb

Na zunanjo stran zaščitne embalaže napišite z velikimi tiskanimi črkami REKLAMACIJA. Vse neprimerno označene pakete bomo zavrnili.

POMEMBNO: Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd. bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

 

5. Korak:

Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja SONHO DE URSO LIMITED, ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.

Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa - vračilo blaga, garancija). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka ali zamenjavo izdelka.

Prosimo preverite tudi naše splošne pogoje, kjer je natančno definirana pravica do odstopa od nakupa - vračila blaga (točka 9) ter pogoji koriščenja garancije (točka 10).

 

Zelo pomembno: 

Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje SONHO DE URSO LIMITED ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.